1 uždavinys. 2000m. moksleivių ir studentų, įgijusių išsilavinimą. 93.7 tūkst. Iš jų pagrindinį išsilavinimą įgijo 42.6 tūkst. (45.5), vidurinį –32.7 tūkst. (34.9), aukštesnįjį –8.1 tūkst. (8.6), aukštąjį – 10.3 tūkst. (11). Šiuos duomenis pateikti statistinėje lentelėje, suformuluoti pavadinimą, nurodyti veiksnį, tarinį ir lentelės rūšį. 2 uždavinys. Yra tokie duomenys apie ūkių pasiskirstymą pagal pasėlių plotą. Apibūdinti duotą statistinę eilutę. Apskaičiuoti: Vidutinį ūkio dydį pagal pasėlių plotą (ha). Modą ir Medianą. Sklaidos rodiklius (dispersiją, standartinį nuokrypį, sklaidos koeficientą) ir paaiškinti jų prasmę. Įvertinti šio pasiskirstymo asimetriškumą. Pasiskirstymo eilutę pavaizduoti grafiškai. 3 uždavinys. Yra tokie darbo biržos duomenys apie bedarbių skaičių Lietuvoje 2004 m.(mėnesio pabaigoje tūkst.). Apibūdinti duotą statistinę eilutę. Apskaičiuoti šios dinamikos eilutės apibendrinančius rodiklius. Vidutinį eilutės lygį. Vidutinį absoliutų lygio padidėjimą. Vidutinį didėjimo ir padidėjimo tempus. Paaiškinti šių rodiklių prasmę. Grandininius analitinius dinamikos eilutės rodiklius (rezultatus pateikti lentelėje). Ekstrapoliuoti dinamikos eilutę vienu iš Jums žinomų būdų (L = 3). 4 uždavinys. Parduotuvės prekių apyvarta birželio mėn. sudarė 520 tūkst. Lt. o liepos mėn. – 550 tūkst. Lt. Parduotų prekių kiekis padidėjo 1.5%. Kaip pasikeitė parduotų prekių kainos?