Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Statistika>Vartotojų poreikis aukštos kokybės burnos higienos priemonei-dantų pastai
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Vartotojų poreikis aukštos kokybės burnos higienos priemonei-dantų pastai

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637
Aprašymas

Statistinis tyrimas. Įvadas. Tyrimo tikslas išsiaiškinti kokie yra burnos higienos priemonės – dantų pastos - vartotojų poreikiai. Aprašomoji statistika. Kiekybinis tyrimas. Įvadinė dalis. Praktinė dalis. Pirmasis tiriamasis požymis - lytis. Antrasis tiriamas požymis yra amžius. Trečiasis nagrinėjamas požymis – šeimyninė padėtis. Ketvirtasis – turimi vaikai. Penktasis – socialinė padėtis. Šeštasis požymis – pajamos. Septintasis nagrinėjamas požymis yra kriterijai, renkantis dantų pastą. Aštuntasis požymis tiria dantų pastos. naudojimo dažnumą. Devintasis – Brangesnė dantų pasta – geresnė kokybė? Dešimtasis - populiariausia dantų pasta. Vienuoliktasis požymis – kokybė. Dvyliktasis požymis – išleidžiamos lėšos dantų pastai. Paskutinysis požymis –produkto įsigijimo vieta. Kiekybinių duomenų analizė. Pirsono χ2 (Chi-square) kriterijaus taikymas. Koreliacinė analizė. Hipotezės tikrinimas naudojant Pirsono koreliacijos koeficientą. Regresijos lygtis. Hipotezės tikrinimas naudojant Spearmen koreliacijos koeficientą. Pajamų kriterijus dviems nepriklausomoms imtims. Išvados.

Ištrauka

Viena iš pagrindinių šio meto pasaulio ekonomikos tendencijų yra prekių ir paslaugų plėtra. Visuomenės poreikiai aukštos kokybės prekėms vis didėja. Burnos higienos prekė yra pirmo būtinumo prekė – dantų higiena yra neatsiejama kasdieninės rutinos dalis.
Paklausa burnos higienos priemonėms didėja, savaime atsiranda ir pasiūla bei konkurencija tarp prekių tiekėjų. Svarbiausia konkurencinėje kovoje yra marketingo priemonių išmanymas ir tinkamas jo naudojimas. Bet kokia įmonė veikia tam tikroje nuolat kintančioje aplinkoje. Norėdama sėkmingai dirbti, ji turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, prie jų prisitaikyti. Įmonės marketingo veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams patenkinti skiriamos visos įmonės pastangos.
UAB "BrightSmile" įsikūrė 2004m. Įmonė užsiima burnos higienos priemonių prekyba. Mūsų įmonė užsiima žmonių sveikata bei prisideda prie aplinkosaugos, tad šiuo metu kuriama naujos kartos dantų pasta- ekologiškų žolelių pagrindu, stiprinanti ir balinanti dantis, labai veiksminga nuo dantų uždegimo ir visiškai nekenksminga aplinkai. Kadangi, kaip minėjome, burnos higienos priemonės, ypač dantų pasta, yra pirmo būtinumo prekė, atsiranda vis daugiau įmonių teikiančių šias prekes. Atstovaujame UAB "BrightSmile",tad šis tyrimas suteiks svarbios informacijos, kaip būtų galima dar labiau praplėsti vartotojų ratą ir rasti tinkamą nišą naujos rūšies dantų pastos gaminiui. Kad tai pasiekti, būtina išanalizuoti vartotojų nuomonę ir pasirinkimus aukštos kokybės dantų pastai ir kas daro įtaką ją renkantis.
Šio tyrimo tikslas išsiaiškinti kokie yra burnos higienos priemonės – dantų pastos - vartotojų poreikiai.
Problema. Kadangi šiais laikais yra daug burnos higienos priemonių įmonių, siūlančių tokio tipo prekes, reikia žinoti kaip pritraukti klientus.

Tyrimo uždaviniai :
1. Išsiaškinti dantų pastos vartotojų poreikius
2. Įvertinti vartotojų pasirinkimo rodiklius
3. Nustatyti prekės gerinimo galimybes
Tyrimo objektas : žinomiausių Lietuvoje dantų pastos rūšių vartotojų įvertinimas.
Darbo metodai:
• Aprašomoji analizė
• 2kriterijus
• Spearman bei Pearson koreliacijos koeficientai
• Stjudento t kriterijus

Darbo struktūra: darbą sudaro du skyriai. Pirmajame – duomenys nagrinėjami pasitelkiant aprašomąją statistiką; antrajame – vykdoma kiekybinių duomenų analizė naudojant: 2 kriterijų, Spearman bei Pearson koreliacijos koeficientus, parinktas ir aprašytas kiekybinių kintamųjų regresijos modelis; buvo naudojamasi nominaliojo dichotominio tipo kintamuoju, sugrupuota bei tikrinta šių grupių vidurkiai naudojant t kriterijų.
Tyrimo eiga: Anketinė apklausa buvo vykdoma 2011 metų kovo mėnesį internete. Anketas užpildė 60 respondentų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-03-29
DalykasStatistikos tyrimas
KategorijaStatistika
TipasTyrimai
Apimtis34 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis213.43 KB
Autoriusindre
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasTatjana Bilevičienė
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
FakultetasEkonomikos ir finansų valdymo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotoju poreikis aukstos kokybes burnos higienos priemonei [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 34 puslapiai 
  • Mykolo Romerio Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Tatjana Bilevičienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą