Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Statistika>Studentų pažangumo statistinis tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Studentų pažangumo statistinis tyrimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Statistinės priemonės, panaudotos atliekant studentų pažangumo statistinį tyrimą. Grafinis statistinių duomenų vaizdavimas. Santykinių dydžių skaičiavimas. Vidutinių dydžių skaičiavimas. Statistinės informacijos variacijos rodikliai. Dinamikos eilučių rodikliai. Dinamikos eilučių prognozavimas. Studentų pažangumo statistinis tyrimas. Santykinių dydžių apskaičiavimas. Studentų pažangumo vidutinių dydžių skaičiavimas. Studentų pažangumo variacijos rodiklių matavimas. Dinamikos eilučių rodiklių skaičiavimas. Studentų pažangumo prognozavimas. Studentų pažangumo ir stipendijos dydžio tarpusavio ryšio analizė. Išvados.

Ištrauka

Studentų žinių vertinimo procesas yra viena iš problematiškiausių ir labiausiai diskutuotinų aukštosios mokyklos problemų. Jis, būdamas sudėtinė mokymo proceso dalis, yra susijęs ne tik su studentų žinių tikrinimu, bet ir jų mąstymo lygio, profesinių gebėjimų, žinių sistemos, jų taikymo praktikoje nustatymu. Be to, žinių vertinimas yra ne tik jų teisingumo matas, bet ir jų reliatyvumo funkcionavimo, ribų nurodymas, studento pažintinių interesų, profesinės motyvacijos, pasitikėjimo savimi ir požiūrių korekcija.
Taigi, vertinimo procesas atlieka studento pažiūrų, jo asmenybės vystymosi, sąmoningumo tapsmo reguliavimo vaidmenį, t.y. ne tik kontrolinę, bet ir mokymo, lavinimo, ugdymo funkciją.
Studentų pažangumo statistinio tyrimo aktualumas: turint tikslą pasiekti aukštą studijų proceso kokybės lygį būtina: aktyvinti studentų savarankišką darbą, ugdyti jų atsakomybę už išsamių bei tvirtų žinių įvaldymą ir teigiamą, motyvuotą požiūrį į būsimąją profesiją. Efektyviausi keliai šiems tikslams pasiekti yra paskaitų kokybės gerinimas, sistemingas individualus studentų konsultavimas, nuolatinis vadovavimas jų savarankiškai pažintinei veiklai, jų žinių, mokėjimų, įgūdžių įvaldymo lygio nuolatinis ir teisingas vertinimas.
Kauno kolegijos studentų pažangumo statistinio tyrimo problema: pastaraisiais metais pastebimas studijuojančių studentų skaičiaus mažėjimas, tarp studijuojančių studentų padidėjo turinčiųjų įsiskolinimus skaičius, mažėja bendras vidutinis studentų pažangumo lygis.
Ekonominės statistikos tyrimo objektas – studentų pažangumas.
Statistikos vienetas – Kauno kolegijos Verslo vadybos fakulteto studentai.
Studentų pažangumo statistinio tyrimo tikslas – naudojant pirminius studentų pažangumo duomenis bei pritaikant statistinės analizės metodus ištirti, įvertinti ir prognozuoti studentų pažangumo rodiklius Kauno kolegijos Verslo vadybos fakultete.
Tyrimo uždaviniai:
1. Mokslinės statistinės literatūros analizės būdu nustatyti:
• darbo tikslui pasiekti naudotinas statistines priemones;
• būtiną pirminę statistinę informaciją, reikalingą kolegijos studentų pažangumo statistiniam tyrimui atlikti.
2. Panaudojant darbo teorinėje dalyje nustatytas statistines priemones, ištirti ir įvertinti esamą studentų pažangumo būklę.
3. Nustatyti studentų pažangumo dinamiką, įvertinti galimas prielaidas bei tendencijas ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-20
DalykasStatistikos kursinis darbas
KategorijaStatistika
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7
Dydis431.14 KB
AutoriusDzemba
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Studentu pazangumo statistinis tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą